0723341756
ניתן ליצור קשר גם בטלפון: 0723341756
*
*
*
*

די ג'יי לחתונה

די ג'יי לחתונה

די ג'יי לחתונה? Just Dj's רוצים לחגוג ביחד אתכם!

כשמתכננים חתונה יש אין סוף סידורים לדאוג להם ותכניות לעשות; לוודא שבעלי האולם יתקתקו את האירוע בצורה חלקה, למדוד שמלות כלה, לטעום כמה מנות של הקייטרינג הנבחר, ועוד ועוד. אך אולי הסידור החשוב ביותר הוא למצוא די גי לחתונה שתוכלו לסמוך עליו ושיוכל להשאיר את כל החברים שלכם על רחבת הריקודים כל הערב. בואו למצוא לכם היום תקליטן שכזה ב-Just Dj's!

די ג'יי לחתונה - המומחיות שלנו זה מוסיקה

תקליטן טוב צריך לדעת לעשות שני דברים עיקריים - להיות קשוב לקהל שמאזין לו ולהבין במוסיקה. לאוזן הבלתי מזויינת, ייתכן שכל השירים ישמעו אותו דבר. אך למעשה, רק תקליטנים מקצועיים שעוסקים שנים רבות במוסיקה לאירועים ידעו לעשות את השילובים והמיקסים הנכונים, לספק את הגיוון הרחב ביותר, לרגש ולהרקיד את הקהל ללא הרף.

תקליטן אחד ויחיד נראה לכם משעמם מדי? כנראה שאתם צודקים! בדיוק משום כך אנחנו דואגים אף פעם לא להיות לבד. קודם כל, אצלנו די גיי לחתונה זה בעצם שניים; שני תקליטנים לחתונה אלופים ומנוסים שיתקלטו על עמדה משוכללת אחת ויוכלו לנגן יחד בו זמנית מוסיקה עשירה ומעניינת.

וזה בטח לא נגמר כאן... הגיוון האמיתי הוא בשילוב של התקליטנים שלנו ביחד עם הרכבים מוסיקליים יחודיים וטובים כגון הרכבים קאמריים למוסיקה קלאסית, חצוצרנים ומתופפים, גיטריסטים וסקסופוניסטים ועוד ועוד. ניתן לבחור שהנגנים ינגנו יחד איתנו או לחוד. כל זוג שעומד להתחתן יכול לבחור על פי טעמו האישי ותוך התייעצות איתנו באיזה נגנים הוא בוחר ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

גם מי שלא ממש מבין במוסיקה יודע שלנגן סגנון מוסיקלי אחד כל הערב יעייף את האוזן ויותיר את האורחים משועממים ומפהקים. די גי לחתונה של Just Dj's ידאג לסדרה מגוונת ומרתקת של שירים, הרכבים מוסיקליים ומיקסים רעננים כך שאף אחד לא יברח לכם מוקדם מדי מהחתונה. איתנו האולם אף פעם לא מתרוקן...

Just Dj's הם לא רק די ג'י לחתונה ודי!

אין ספק שמבחינתנו מוסיקה לאירועים היא במקום הראשון. אך אנחנו אוהבים לפעמים לחשוב מחוץ לקופסא ורוצים לספק לכם גם אטרקציות נוספות לאירוע בלתי שגרתי.

לאירועים תוססים באמת אפשר להזמין להקת רקדניות בתלבושות צבעוניות למופעים מקסימים, זיקוקי דינור (באישורים המתאימים ותוך שמירה על הבטיחות כמובן), קונפטי, עמדות מולטימדיה וסימולטורים לילדים וגם למבוגרים ומה לא!